Hlášky našich detí baviť nikdy neprestanú a s každým dňom vznikajú nové a nové. Pre pobavenie vám prinášame ďalšie „nevinné“ otázky a táraninu vašich detí.
Fanda (2 roky)
Fanda sa kúpe, mamička kľačí pri vani. Fanda ukazuje na jednotlivé veci a mamička mu hovorí, ako sa to volá. „To je šampón.“ „To je špunt.“ „To je žinka.“ Potom Fanda ukáže na kohútik a čaká na odpoveď. „To je kohútik.“ Fanda na mamičku vytriešti oči, potom pozrie znova na ten kohútik a ticho. Znovu na neho ukáže, asi aby sa ubezpečil, že sa neprepočuli. Mamička opakuje: „To je kohútik.“ On na neho pozerá zo všetkých strán, zospodu, zvrchu, zľava, zprava … a potom sa na svoju matku pozrie úplne nechápavo a s výrazom, či som sa úplne nezbláznila a hovorí: „Kykyryký?“
Rovnaký Fanda o dva roky neskôr
Fanda: „Mami, ma už bolia nohy. Ja chcem ísť autom. „Jeho mamička:“ Dneska auto nemáme, otec išiel autom do práce, tak to musíme zvládnuť pešo. Ja, keď bola malá, tak sme vôbec auto nemali a úplne všade sme chodili pešo.“ Pre dnešné deti je to nepochopiteľné a Fanda nie je výnimkou: „Úplne všade, jo? A mami, vieš, prečo ste nemali to auto?“ Matka: „No, to ma teda zaujíma …“ Fanda pohotovo dodá: „Pretože to bolo v praveku a to autá ešte neexistovali. Vieš, mami?“
Súrodenci Terezka (8 rokov) a Míša (5 rokov)
Vypočutý rozhovor medzi súrodencami: Míša: „Čo je marťan?“ Terka: „Ufoun.“ Míša: „Čo je to ufoun?“ Terka: „Mimozemšťan“ Míša: „Čo je mimozemšťan?“ Terka: „Marťan.“ Teraz v tom majú určite všetci jasno.
Rovnaká Terezka
Ako vzorná školáčka plní Terezka poctivo všetky domáce úlohy, niektoré však vedú súčasne k zamysleniu aj na pobavenie. Úloha z prvouky, kde mala Terezka dopĺňať chýbajúce slová: Človeka by sme mali posudzovať iba podľa jeho povahových … „vlastností“, doplnila Terka.
Každý z nás má d … (kladné) vlastnosti. Terka za „d“ doplnila „debilné nápady“. Posúďte sami, nemá to dieťa pravdu?